Pages

Ads 468x60px

30 Sept 2012

وه‌زیری دارایی ئیسرائیل: ئێران له‌سه‌ر لێواری هه‌ره‌سهێنانی ئابوریـیه‌


وه‌زیری دارایی ئیسرائیل: ئێران له‌سه‌ر لێواری هه‌ره‌سهێنانی ئابوریـیه‌

یووڤال شـتاینتز وه‌زیری دارایی ئیسرائیل ده‌ڵێت ئێران له‌سه‌ر لێواری هه‌ره‌سهێنانی ئابوریـیه‌، ئه‌مه‌ش به‌هۆی ئه‌و سـزایانه‌ی له‌ لایه‌ن کۆمه‌ڵی نێونه‌ته‌وه‌یـیه‌وه‌ خراونه‌ته‌ سه‌ر تاران له‌سه‌ر به‌رنامه‌ ناوکیـیه‌که‌ی.

29 Sept 2012

مێزگردی هه‌فتانه‌ : ئێستای ڕه‌وشی که‌رکوک



مێزگردی هه‌فتانه‌ : ئێستای ڕه‌وشی که‌رکوک

ده‌قی مێزگردی هه‌فتانه‌ دەنگی رادیۆی کوردی ئەمەریکا

زۆر جار به‌رگوێمان که‌وتووه‌ پلانی ستراتیژی هه‌ن له‌ عێراقدا بۆ یه‌کلایی کردنه‌وه‌ی ئه‌م دۆسێیانه‌ و ئاماژه‌ به‌ هه‌نگاوه‌کانیش کراون وه‌ک بارێکی پۆزه‌تیفانه‌ی خواست هه‌بوون بۆ ئه‌و یه‌کلاییکردنه‌وانه‌، به‌ڵام هیچ ئاماژه‌یه‌ک به‌وه‌ نه‌کراوه‌ چۆن هه‌ندێک له‌و هه‌نگاوانه‌ خۆیان ده‌بنه‌ ته‌گه‌ره‌ و ئاڵۆزی.

28 Sept 2012

په‌رله‌مانتار ئوسامه‌ جه‌میل ده‌ڵێت ئێران هه‌میشه‌ له‌ هه‌وڵی فراوانکردنی شیعه‌گه‌رێتی بووه‌



په‌رله‌مانتار ئوسامه‌ جه‌میل ده‌ڵێت ئێران هه‌میشه‌ له‌ هه‌وڵی فراوانکردنی شیعه‌گه‌رێتی بووه‌

دەست وەردانی ژئیران لە کاروباری ناوخۆیی عیراق  هەلوستانی پۆسترەکانی خۆمینی لە عیراق
وتووێژ له‌گه‌ڵ ئوسامه‌ جه‌میل

به‌پێی ڕاپۆرتان نفوزی ئێران له‌ عێراقدا له‌ په‌ره‌سه‌ندندایه‌ و به‌ هه‌زاران پۆسته‌ری ڕێبه‌ری باڵای ئێران له‌ شه‌قامه‌کانی عێراق بینراون، به‌ تایبه‌تی له‌ شاره‌کانی باشوریدا.

بایه‌زیدی ده‌ڵێت ڕێبه‌رانی ئێران چه‌کی ئه‌تۆمی به‌ زامنی مانه‌وه‌یان له‌ ده‌سه‌ڵاتدا داده‌نێن


بایه‌زیدی ده‌ڵێت ڕێبه‌رانی ئێران چه‌کی ئه‌تۆمی به‌ زامنی مانه‌وه‌یان له‌ ده‌سه‌ڵاتدا داده‌نێن

وتووێژ له‌گه‌ڵ سه‌ڵاح بایه‌زید

هێمن سه‌یدی ده‌ڵێت ئیسرائیل پاشه‌گه‌ز بۆته‌وه‌ له‌ هه‌ڵوێستی پێشووی له به‌رامبه‌ر ئێران



هێمن سه‌یدی ده‌ڵێت ئیسرائیل پاشه‌گه‌ز بۆته‌وه‌ له‌ هه‌ڵوێستی پێشووی له به‌رامبه‌ر ئێران

وتووێژی دەنگی کوردی ئەمریکا  له‌گه‌ڵ هێمن سه‌یدی


به‌ گوێره‌ی ڕاپـۆرتێکی حکومه‌تی ئیسرائیلی، که‌ له‌ ڕۆژنامه‌کاندا دزه‌ی کردوه‌، سزا نێونه‌ته‌وه‌يـيه‌کان له‌ دژی ئێران کاریگه‌رن و زیانێکی زۆریان به‌و ووڵاته‌ گه‌یاندوه‌. ئه‌م ڕاپۆرته‌ وه‌ك هێور بوبه‌وه‌یه‌ك لێکدراوه‌ته‌وه‌ له‌ هه‌ڵوێستی توندی پێشووی ئیسرائیل، به‌تایبه‌تی سه‌رۆك وه‌زیران بنیامین نه‌تنیاهۆ که‌ داوای گرتنه‌ به‌ری هه‌نگاوی توند تری له‌ دژی تاران.

لەشاری مالمۆ لەسوید، تەقینەوەیەکی گەورە لە تەنیشت گەورەترین ناوەندی جولەکەکان ڕوویدا

لەشاری مالمۆ لەسوید، تەقینەوەیەکی گەورە لە تەنیشت گەورەترین ناوەندی جولەکەکان ڕوویدا

ئەم بەیانیە، هەینی، ٢٨/٠٩/٢٠١٢ لەتەنیشتی ناوەندی ڕەوەندی جولەکەکان لە شاری مالمۆ، لە سوید، تەقینەوەیەكی گەورە ڕوویدا و ناوەندە سویدیەکان، بڵاویان کردۆتەوە کە هیچ زیانێکی گیانی نەبووە.

27 Sept 2012

بەریز نەتەنیاهو سەرۆك وزیری ئیسرائیل گەیشتە نیویورک بۆ بشداری کردەن لە دانیشتنی سالانی نەتەوەیەکگرتوکان کە ئیوە دەتوانن بە فیلم سەردانی بەریزیان بۆ نیویورک بەبینن.


بەریز نەتەنیاهو سەرۆك وزیری ئیسرائیل گەیشتە نیویورک بۆ بشداری کردەن لە دانیشتنی سالانی نەتەوەیەکگرتوکان کە ئیوە دەتوانن بە فیلم سەردانی بەریزیان بۆ نیویورک بەبینن.
قەرار وایە کە بەریز به‌نجامین نه‌ته‌نیاهۆ  داوا لە نەتەوە یەکگرتوەکان بەکات کە سزاکانی لە سەر رژیمی ئئیران چروپرتر بەکاتەوە و ریکا نەدرێت کە ئیران بەبێت خاوەن ؟چەکی ناوەکی کە کاربەدەستانی رژیمی ئیران بە ئاشکرا  دەولەتی ئیسرائیل تەهدید دەکن کە  ئیمە ئیران بە مەترسی دەزانین بۆ سەر ئاسایشی ئیسرائیل

ئیسرائیل له‌وبڕوایه‌دایه‌ سزاکانی سه‌ر ئێران کاریگه‌رییان هه‌یه‌


 دەنگی رادیۆی  کوردی ئەمریکا ئیسرائیل له‌وبڕوایه‌دایه‌ سزاکانی سه‌ر ئێران کاریگه‌رییان هه‌یه‌

ڕاپۆرتێکی نوێی حکومه‌تی ئیسرائیل ئاماژه‌ به‌وه‌ ده‌کات سزا نوێیه‌ نێونه‌ته‌وه‌ییه‌کانی ئه‌م دواییه‌ کاریگه‌رییه‌کی زۆری هه‌بووه‌ به‌سه‌ر ئێرانه‌وه‌ و ئه‌م ڕاپۆرته‌ش داواکانی به‌نجامین نه‌ته‌نیاهۆ سه‌ره‌ک وه‌زیری ئیسرائیلی لاواز کردووه‌ هاوکاتی چوونی بۆ نه‌ته‌وه‌ یه‌کگرتووه‌کان به‌ مه‌به‌ستی جه‌خت کردنه‌وه‌ له‌ پێویستی بۆ بڕیاری توندتر دژی دوژمنه‌ سه‌ره‌کیه‌که‌ی ئیسرائیل.

25 Sept 2012

اثباتجعلیات دروغ پردازی ایرج مصداقی

اثباتجعلیات  دروغ پردازی   ایرج مصداقی  
اعتراف ایرج مصداقی توابی اطلاعاتی با دست داشتن و نوشتن توبه نامه تسلیم شدن در زندان رژیم و همکاری با وزارت اطلاعات

مدارک اثبات دروغ بودن نوشتهای ایرج مصداقی که در مورد بنده نوشته است

در ضمن بگویم آقای ایرج مصداقی با این عملش به اعتبار روزنامه گریش ضربه میزند و اعتبارش پیش از پیش از بین میرود .
در زیر عکس بخشی از تماسهای بنده با آقای مولود افند به تصویر کشیده میشوند و در اختیار دوستان و عزیزان علاقمندان کیس مولود افند قرار میگیرد که ایرج مصداقی یک دروغگوی بزرگ و بی وجدان 
میباشند.
معرفی توابین ولیتمداران ایرج مصداقی و یارانش

ایرج مصداقی مزدور خودفروشی که برای وزارت اطلاعات خوشرقصی میکنند و در صدد هستند به مخالفین و مبارزین نیز انگ خودساخته بزنند در سال گذشته یک فرد زندانی سیاسی که در حال حاضر در یکی از کشورهای منطقه میباشند  این اطلاعات را در اختیار ما قرار دادند که ایرج مصداقی با بودجه وزارت اطلاعات به خارج اعزام شدند و در ترکیه نیز همکاری قاتلان وزارت .اطلاعات بوده اند و در قتل زهرا رجبی دست داشته اند
ایرج مصداقی هنگام خروج از ایران و ورود به ترکیه دست به جمع آوری اطلاعات در باره مبارزین زدند و خیلیها نیز به دام مامورین مخفی وزارت اطلاعات انداختند در ترکیه
تواب ھای جمھوری اسلامی در نقش اپوزیسیون را بشناسی
سوپاپ اطمینان ھای خارج از کشور جمھوری اسلامی بطور کاملا ھدفمند در شرایط حساس وظیفە تخریب عناصر سرسخت اپوزیسیون را اجرا میکنند
از جملە این افراد کە در شروع انقلاب آزادی ایران ویدیوھای سال گذشتە ساموئیل  را بنام مطالب آبانماە منتشر میکرد، فردی بنام ایرج مصداقی است. این فرد کیست و چرا شبانەروزی تلاش میکرد جوانمردی را تخریب کند؟

ایرج مصداقی تواب اطلاعاتی در دیماه سال ۶۰  در محل کارش در خیابان ولی‌عصر جنب سینما رادیو سیتی سابق توسط اکبر خوش‌کوش مامور وزارت اطلاعات بە جرم عضویت در سازمان مجاھدین خلق ایران دستگیر شد.

پس از اینکه مصداقی قول داده بود که با وزارت اطلاعات برای شناسای هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و چریکهای فدائی خلق با وزارت اطلاعات بعنوان تواب همکاری کند، در مقابل مسئول زندان تمامی خدمات پزشکی و خوراک خوب کتاب نویسی در اختیار ایرج مصداقی قرار میدهند. ایرج در مقابل آزادیش از زندان جای مخفی ٣٠ نفر از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران را  به وزارت اطلاعات نشان میدهد و آن‌ها را دستگیر میکنند و خیلی از آن‌ها اعدام می‌شوند.



ایرج مصداقی بعنوان تواب  در سال ۷۰ به خاطر همکاریهایی که با وزارت اطلاعات و بازجویان در زندان علیه هواداران مجاهدین انجام داده بود آزاد شد و با قول همکاری به وزارت اطلاعات در خارج از کشور به صورت مخفی برای کوبیدن مخالفین رژیم و دروغگو اعلام نمودن مخالفین از زندان ‌آزاد و در سال  ۷۳ با پاسپورت خصوصی وزارت اطلاعات از مرز خارج شده و وارد ترکیه شد.  مصداقی به طور قانونی از کشور خارج شده و ماه‌ها همراه همسر و فرزندش در ترکیه با کمک مالی وزارت اطلاعات بخش برون مرزی بر سر برده است.

آنچە مصداقی ھرگز دربارە آن سخن نمیگوید آنستکە او پس از امضای توبه نامه والتماس و درخواست بخشش به ھفت سال زندان محکوم می گردد. ایرج مصداقی بدلیل متحول شدن در زندان در سالهای 60/67 به عنوان بازجو و تواب ساز درپروژه مبارزه با زندانیان سیاسی و هواداران سازمانهای مخالف رژیم شرکت داشته است.

ایرج مصداقی پس از خروج از ایران با وزارت اطلاعات و لابیهای این وزارت خانه همکاری کرد تا به کشور ثالث منتقل بشود. مصداقی بدون هیچ اشاره ای به گذشته خویش که در زندان توبه کردە و با بازجویان چە نوع همکاریھایی داشتە، تلاش میکند سابقە افرادی را زیر سوال ببرد کە از روز نخست در مبارزە برای سرنگونی حکومت آخوندھا تلاش کردە و اکنون ھم کماکان برای سرنگونی رژیم جمھوری اسلامی تلاش میکنند. در این میان برخی رسانەھا تحت تاثیر قرار گرفتە و بدون پرسش دربارە سوابق او، از این تواب قدیمی بعنوان تحلیلگر سیاسی استفادە میکنند!
ایرج مصداقی با مامورین وزارت اطلاعات از زندان به بیرون از زندان رفته یکی یکی خانه مخالفین را لوداده است بر اساس گفته های پدرام که در زندان همبنده ایرج تواب تشنه بخون مخالفین بوده است میگوید ایرج آمده گفته یک مرصی چند روزه را دریافت کرده  است اگر کسی امانتی و یا چیزی برای خانواده اش دارد لطفا به ایشان بدهند تا به خانواده  ی آنها بدهد پدرام به ایرج باور میکند و اطلاعات خانه پسر عمویش را میدهند  سه روز بعد به طرز مشکوکی پسر عمویش در بازداشتگاه میبند و ازش سئوال میکند که ایشان را لو داده است خلاصه پسر عمویش میگوید امانتی که قرار بود به دستم برسد  دستگیرم کردند خلاصه پسر عکوی پدرام اعدام میشود.

اعترافات پاسدار سیاسی وزارت اطلاعات و هموار کننده قتل عام مبارزین و اعضای سازمان مجاهدین خلقایران بنام ایرج مصداقی در مورد نوشتن انزجار نامه و همکاری با وزارت

ارتباط ایرج مصداقی با حمید نوری از راه ایمیل  قبل از اینکه حمید نوری وارد سوئد بشود 
توضیح: ایرج مصداقی همکاری اش با دادستانی و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی را از همان سال ۱۳۶۰ پس از دستگیری اش آغاز کرد. او به سرعت بعد از دستگیری اش ندامت می کند و به همکاری با پاسداران روی آورده و به همران آنان برای شناسایی و شکار مبارزان و فعالین سیاسی به بیرون از زندان میرفته است. شکارها و دستگیریهایی که در نهایت منجر به قتل عام اینمبارزین، مجاهدین و فعالین سیاسی می شده است. ایرج مصداقی خود در جلد اول کتاب خاطرات زندانش بنام غروب سپیده در صفحه ۶۶ چاپ ۱۳۸۳ اینگونه میگوید: میدانستم هر بار که بیرون میرویم، مرا در وسط می نشانند و در دو طرفم پاسداری می نشست….. در صفحه ۶۷ همین کتاب ایرج مصداقی سخن از شناسایی و دستگیری خواهر و برادری که توسط او لو داده میشوند، میکند. ایرج مصداقی پس از توضیح در مورد دستگیری این خواهر و بردار می نویسد: اشتباه و حماقتم باعث شده بود زیاده از حد صحبت کنم ….حالا منجر به دستگیری این برادر و خواهر شده بود. عذاب وجدان لحظه ای رهایم نمیکرد……به خود لعن و نفرین میکردم چرا همراه آنها رفتم؟ آیا امکان نرفتن وجود نداشت؟ آیا امکان مقاومت وجود نداشت؟ شرم از تسلیم و عذاب وجدان مرا تا سرحد جنون می برد. فشارهای فوق العاده ی شکنجه و واقعیت تسلیم، بطور فزاینده ای مرا در هم پیچیده بود.
اسناد – برای بزرگ کردن عکسها روی آن کلیک کنید
ایرج مصداقی
ایرج مصداقی
ایرج مصداقی
IMG_0086
ایرج مصداقی


رژیمی ئیران و درۆکانی ئەم رژیمە بۆ کەس شاراوە نییە ئەمجاریان کاک مسعود بارزانی سەرۆكی هەرێمی کوردستان بە هاوکاری دەزگای هەوالگری ئیسرائیل مۆساد تۆمەتبار دەکات


رژیمی ئیران و درۆکانی ئەم رژیمە بۆ کەس شاراوە نییە  ئەمجاریان کاک مسعود بارزانی سەرۆكی هەرێمی کوردستان بە 
هاوکاری دەزگای هەوالگری ئیسرائیل  مۆساد تۆمەتبار دەکات .
دیارە رژیمی ئیران تۆشی نەخۆشینی مالیخۆلیا هاتوە  هەر رۆژیک چەتیکی سیر و سەمەر بەلاو دەکاتەوە  کە وەک خۆەکەی نەنە خرسەی لی هاتوە  خۆیی چەواشە  دەبینن جا دەین خۆەکەیان بۆ خەلک باس دەکن.

فەردا نیوز: موسادی ئیسرائیلی، بەهاوکاری مەسعود بارزانی زانایانی ئەتۆمی ئێرانی تیرۆر کردووە

24 Sept 2012

تویتێر زمانی كوردی بە زمانە فەرمییەكانی خۆی زیاد دەكات


تویتێر زمانی كوردی بە زمانە فەرمییەكانی خۆی زیاد دەكات
بڕیارە تۆڕی كۆمەڵایەتیی توێتێر زمانی كوردی بە زمانە فەرمییەكانی خۆی زیاد بكات. كاناڵیTRT بڵاوی كردەوە، كۆمپانیای تویتێر داوای لە كوردەكان كردووە كە بەمەبستی دیزان و گەڵاڵە كردنی زمانی كوردی هاوكاریی ئەو كۆمپانیا بكەن.

بەریز نەتانیاهو لە گەل سکرتیری گەشتی نەتەوە یەکگرتۆەکاندا دیداری کرد لە مەر ئەوی کە ئیران لە گە


بەریز نەتانیاهو لە گەل سکرتیری گەشتی نەتەوە یەکگرتۆەکاندا دیداری کرد لە مەر ئەوی کە ئیران لە گە کومەلگای نیۆدەولەتیدا درۆی کردوە لە مەر درۆست کردنی چەکی ناوەکی   بەریز نەتانیاهو بە سکرتیری گەشتی نەتەوە یەکگرتۆەکان وەتی خەترناکترین وەلات نابێت بە بێت خاوەن چەکی ناوەکی رژیمی ئیران بە ئاشکرا باسی لە ناو بردنی وەلاتی ئیسرائیل دەکات  واتە ئیران وەلاتیکی زۆر مەترسیدارە  مەترسی زۆری هییە بۆ سەر ئاسایشی وەلاتی ئیسرائیل.

19 Sept 2012

کەیسی مەولوود ئافەند یاری سیخۆرەکانی سەر بە ئیتلاعاتی ئیران یان بە راژکاوی بەلین جاشەکانی ئیتلاعاتی ئیران بۆ وەن کردنی کەیسی کاک مەولوود ئافەند


کەیسی مەولوود ئافەند یاری سیخۆرەکانی سەر بە ئیتلاعاتی ئیران یان بە راژکاوی بەلین جاشەکانی ئیتلاعاتی ئیران بۆ وەن کردنی کەیسی کاک مەولوود ئافەند 
ئیستا بۆمان دەرکەوت کە کەمپینی بە هانا چونی مەولوود ئافەندیش 
لە لایەن هاوپیمانەکانی یەکێتی نیشتمانیەوە دەستی تی وەر دراوە کە کەسانیک خۆیانیان کردوە بە ۆتەتبیژی کەمپین نادیارەن ئیمە کاک هاوار بازیان دەناسین کەسیکی ناسراوە زەحمەتیکی زۆریشی کیشاوە لە مەر دۆزی کاک مەولوود ئافەند ئیمە دەستخۆشی لە کاک هاواری ئازیز ۆ بەریز دەکین .
بەلام ئەوی وا جیگای باسە جیگای گومانە ئاوانیە کە خۆیانیان وەک ۆتەبیژی کەمپین ناساندوە زۆر جیگای گومانن و ئەوانیە دیکە نەناسراوەن وادیارە سەر بە ئەو پارتانن کە هاوپیمانی یەکێتی نیشتمانی کوردستانن و ئەم دیارەدیەیش لە کەس شاراوە نییە کە یەکێتی نیشتمانی کوردستانیش هاوپیمانی رژیمی ئیرانە و هاوکاری رژیمی ئیران دەکات .

Kurds in Georgia.Wedding party and dance Kurd کورد له‌ جۆرجیا ، ئاهه‌نگی ژن هێنان و شای کوردی به‌ دۆل و خورنای کورده‌واری


Kurds in Georgia.Wedding party and dance Kurdکورد له‌ جۆرجیا ، ئاهه‌نگی ژن هێنان و شای کوردی به‌ دۆل و خورنای کورده‌واری
سەرچاوە 
www.facebook.com/kurdisraelfolklor

17 Sept 2012

ئیسرائیل داوای گرتنه‌به‌ری هه‌ڵوێستی توند ده‌کات دژ به‌ ئێران



ئیسرائیل داوای گرتنه‌به‌ری هه‌ڵوێستی توند ده‌کات دژ به‌ ئێران


به‌نیامین نه‌ته‌نیاهۆ ، سه‌ره‌ک وه‌زیری ئیسرائیل ده‌ڵێت ئێران ته‌نها چه‌ند مانگێکی ماوه‌ بگاته‌ ئه‌وه‌ی توانایی چه‌کی ناوکی هه‌بێت، هه‌ر بۆیه‌ کرده‌یه‌کی به‌رایی له‌شکریانه‌ هه‌نگاوێکی گونجاوه‌ دژ به‌ تاران.

ئیسرائیل: بە تەنها هێرش ناكه‌ینه‌ سه‌ر ئێران


ئیسرائیل: بە تەنها هێرش ناكه‌ینه‌ سه‌ر ئێران

راوێژكاری باڵای وه‌زیری به‌رگری ئیسرائیل ره‌تیكرده‌وه‌ وڵاته‌كه‌ی به‌نیازبێت له‌ چه‌ند هه‌فته‌ی داهاتوودا گورزی سه‌ربازی له‌ ئێران بوه‌شێنێت.

16 Sept 2012

نه‌ته‌نیاهو: ئێران چه‌ند مانگێـک له‌ تواناکانی دروسـتکردنی بۆمبی ناوکیـیه‌وه‌ دوره‌


نه‌ته‌نیاهو: ئێران چه‌ند مانگێـک له‌ تواناکانی دروسـتکردنی بۆمبی ناوکیـیه‌وه‌ دوره‌

سه‌رۆک وه‌زیری ئیسرائیل بنیامین نه‌ته‌نیاهو ده‌ڵێت ئێران له‌سه‌ر لێواری ئه‌و توانایانه‌یه‌ که‌ پـێویستن بۆ دروسـتکردنی چه‌کی ناوکی، بۆیه‌ داوا له‌ ئه‌مه‌ریکا ده‌کات هێڵێـکی سووری ڕوون بۆ ئێران دابنێت.

لە 100 رۆژەی دیارنەمانی مەولوود ئافەنددا ئەو 18 راستییە بزانن

هاوار بازیان
 زیاتر لە 3 مانگ و 10 رۆژ بەسەر دیارنەمانی رۆژنامەنووس مەولوود ئافەند لە باشووری كوردستان تێپەڕ دەبێ پاش ئەوەی لە سەردانێكیدا بۆ شاری سلێمانی لە 2012.6.8 تا ئێستە بێ سەروشوێنە و لەوبارەیەوە هیچ كەس و لایەنێكی رەسمی خاوەنداریی لەو كەیسە نەكردووە. 

happy rosh hashanah . سه‌ری ساڵی تازه‌ی ئیسرائیل پیرۆز بێت . به‌یانی یه‌کم رۆژی سه‌ری سالی یه‌هودیه‌ . به‌ هیوای سالێکی پر خۆشی بۆ برا جوله‌که‌ و هه‌موو کوردێک ،


happy rosh hashanah . سه‌ری ساڵی تازه‌ی ئیسرائیل پیرۆز بێت . به‌یانی یه‌کم رۆژی سه‌ری سالی یه‌هودیه‌ . به‌ هیوای سالێکی پر خۆشی بۆ برا جوله‌که‌ و هه‌موو کوردێک ، 
http://www.facebook.com/kurdisraelfolklor

15 Sept 2012

بیانی سەری سالی تازەی ئیسرائیل کە دەبێتە ٥٧٧٣ لە زمانی عەبریدا بە رۆش هەشانا ناسراوە یانی سەری سالی تازەی ئەبری دەست بە ژیانیەکی تازە کردن ناسراوە.


 i shana tova
بیانی سەری سالی تازەی ئیسرائیلە کە دەبێتە ٥٧٧٣ لە زمانی عەبریدا بە رۆش هەشانا ناسراوە  یانی سەری سالی تازەی 
عەبری   دەست بە ژیانیەکی تازە کردن ناسراوە.
«ראש השנה»
 («Rosh Hashana»)  
ئیمە بەریۆوبەری سەتافی دەزگای دۆستایەتی ئیسرائیل کورد ئەم رۆژە پێرۆزە لە گەلی ئیسرائیل و کوردە جۆکانی سەرتاسەری دۆنیا  پێرۆز دەکین هیوای سالیکی پەر لە خۆشی و شادی  سالیکی ئارام  دۆستایەتی نیۆان گەلانی ناوچەکە  ئاواتەخۆازین کە  سەری سالی تازەی ٥٧٧٣ بەبێتە بەردی  بەناغەی ئاشتی ئارامی لە نیۆان گەلانی رۆژهەلاتی ناوەراست دا.
ئیستاش لە ئیرەدا پەیامی بەریز سەۆك کوماری ئیسرائیل دا دەنین کە بە زمانی ئینگلیزیە  کە ئاواتەخۆازە سەری سالی تازە بەبێتە بەردی بەناغی ئاشتی و ئارامی لە نیۆان گەلانی دۆنیا دا بەتایبەتی گەلانی رۆژهەلاتی ناوەراست.

مت ڕامنی: ده‌بێت ئه‌مه‌ریکا زیاتر له‌گه‌ڵ میسردا توندبێت


مت ڕامنی: ده‌بێت ئه‌مه‌ریکا زیاتر له‌گه‌ڵ میسردا توندبێت

مت ڕامنی کاندیدی کۆماریـیه‌کان بۆ سه‌رۆکایه‌تی ئه‌مه‌ریکا ده‌ڵێت ده‌بێت میسر پارێزگاری له‌ شوێنه‌ دیپـلۆماسیـیه‌کانی وڵاتانی بیانی له‌ وڵاته‌که‌یدا بکات، ئه‌گه‌ر نا ئه‌وا ڕه‌نگه‌ ئه‌و کۆمه‌که‌ له‌شـکریـیانه‌ی ئه‌مه‌ریکا سـاڵانه‌ به‌ به‌های 1.3 ملیار دۆلار ده‌یداتی دووچاری بڕین بـبن.

14 Sept 2012

که‌یسی مه‌ولود ئافه‌ند له‌ نێوان به‌دواداچوون و داپۆشیندا


که‌یسی مه‌ولود ئافه‌ند له‌ نێوان به‌دواداچوون و داپۆشیندا
هیوا کوردستانی
چالاکی مافی مرۆڤ


شاراوه‌ نییه‌ به‌ هۆی ئه‌و بارودۆخه‌ی دوای راپه‌رین له‌ باشوری کوردستان هاته ‌ئاراوه‌ و له‌ ساڵی 2003 پڕۆسه‌ی راپه‌ڕین کامڵ تر بوو و باشوری کوردستان بوو به‌ به‌شێکی گرینگ له‌ عێراق و چاوه‌دێران و رێکخراوه‌ جیهانییه‌کان به‌ بایخه‌وه‌ چاویان بڕیه‌ ئه‌م به‌شه‌ له‌ نیشتیمان، چالاکانی کوردستانیش له‌ به‌شه‌کانی تر متمانه‌ی ته‌واویان به‌ ده‌سه‌ڵاتدارانی باشوور هه‌بوو بۆیه‌ به‌ سه‌دان و هه‌زاران چالاکی سیاسی و مه‌ده‌نی و رۆژنامه‌نووس و که‌سایه‌تی سیاسی روویان له‌ باشوری کوردستان کرد و درێژه‌یان به‌ چالاکیه‌کانیان دا.


13 Sept 2012

دیداری بەریز نتەنیاهو سەرۆك وزیری ئیسرائیل لە گەل هیزە ی بەرگیری ئیسرائیل لە مەر داهاتوە


دیداری بەریز نتەنیاهو سەرۆك وزیری ئیسرائیل لە گەل هیزە ی بەرگیری ئیسرائیل لە مەر  داهاتوە

ئێران و ئیسرائیل و به‌رنامه‌ی ناوکی



ئێران و ئیسرائیل و به‌رنامه‌ی ناوکی

به‌نیامین نه‌ته‌نیاهۆ، سه‌ره‌ک وه‌زیری ئیسرائیل ده‌ڵێت وێڕای ئه‌و ناکۆکیانه‌ش که‌ له‌گه‌ڵ به‌ڕێوبه‌رایه‌تیه‌که‌ی سه‌رۆک ئۆباما هه‌یه‌تی،به‌ڵام به‌رده‌وام ده‌بێت له‌ فشار خستنه‌ سه‌ر وڵاته‌ یه‌کگرتووه‌کانی ئه‌مریکا تا توندتر بێت له‌سه‌ر ئێران.

دیداری بەریز سەرۆك وزیرانی ئیسرائیل لە گەل وزیرانی بۆلگاریا ئیمزای تەوافوقنامە لە نیۆان ئیسرائیل و حکومەتی بۆلگاریا


دیداری بەریز سەرۆك وزیرانی ئیسرائیل لە گەل وزیرانی بۆلگاریا  ئیمزای تەوافوقنامە لە نیۆان ئیسرائیل و حکومەتی بۆلگاریا

12 Sept 2012

سه‌رۆک ئۆباما به‌ڵێن ده‌دات بکوژانی دیـپـلۆماتانی ئه‌مه‌ریکایی له‌ لیبیا ڕاده‌ستی داد بکات

سه‌رۆک ئۆباما به‌ڵێن ده‌دات بکوژانی دیـپـلۆماتانی ئه‌مه‌ریکایی له‌ لیبیا ڕاده‌ستی داد بکات

سه‌رۆکی وڵاته‌ یه‌کگرتووه‌کانی ئه‌مه‌ریکا براک ئۆباما به‌ڵێنی دا له‌گه‌ڵ لیبیا کاربکات بۆ ڕاده‌سـتکردنی بکوژانی باڵیۆزی وڵاته‌که‌ی و 3 ئه‌مه‌ریکایـیه‌که‌ی تر، ئه‌وانه‌ی دوێنێ شه‌و له‌ شـاری بنغازی ڕۆژهه‌ڵاتی لیبیادا هێرشیان کرایه‌ سه‌ر.

کۆمه‌ڵگای جیهانی ناتوانێت رێگری له‌ هێرشه‌که‌مان بۆ سه‌ر ئێران بکات


کۆمه‌ڵگای جیهانی ناتوانێت رێگری له‌ هێرشه‌که‌مان بۆ سه‌ر ئێران بکات
سەرۆك وەزیری ئیسرائیل رایگەیاند، هیچ وڵاتێك ناتوانێ‌ هێڵی سوور بەمەبەستی هێرشی سه‌ربازی ئێمە بۆ سەر بنكە سه‌ربازییه‌کانی حكومەتی ئیسلامی ئێران دیاری بكات. حكومەتی ئیسرائیل لەو بڕوایه‌دایە، بێ‌دیاری كردنی هێڵی سوور بۆ بەرنامەی ناوكی ئێران، ئەو وڵاتە دەست لە درووست كردنی چەكی ناوه‌کی هەڵناگرێت.

10 Sept 2012

ئەمرۆ سالیادی کارەساتە دل تەزینەکی ١١ سیپتەمبر ٢٠٠١ کە ئیسلامیە تۆندرەۆەکان هیرشیان کردە سەر نیویوەرک و چەند فرۆکەیان لە سەر ئەۆ شاردا تەقاندەوە ٣٥٠٠ نەفریان کۆشت


ئەمرۆ  سالیادی کارەساتە دل تەزینەکی  ١١ سیپتەمبر ٢٠٠١  کە  ئیسلامیە تۆندرەۆەکان  هیرشیان کردە سەر نیویوەرک و چەند فرۆکەیان لە سەر ئەۆ شاردا تەقاندەوە  ٣٥٠٠ نەفریان کۆشت
ئیستاش کە رژیمی ئیران ریبرایەتی گرۆپە تۆندرۆەکان دەکات یارمەتی مالی ئەم گرۆپە تیرۆریستانە دەدات هەر کات ، هەر سات مەترسی و کومانی ئەوە هییە کە ئیسلامیەکان هیرش بەکەنە سەر دەمو دەزگای وەلاتە دیمۆکراتەکان کە ئیسلامی سیاسی خۆیی بۆ خۆیی مەترسییە بۆ سەر ئازادی تاک وئازادیە مرۆڤایەتیکان .

نه‌ته‌نیاهو: ئیسرائیل له‌گه‌ڵ ئه‌مه‌ریکادا تاووتوێی هێڵی سوور بۆ ئێران ده‌کات




نه‌ته‌نیاهو: ئیسرائیل له‌گه‌ڵ ئه‌مه‌ریکادا تاووتوێی هێڵی سوور بۆ ئێران ده‌کات

سه‌رۆک وه‌زیری ئیسرائیل بنیامین نه‌ته‌نیاهو ده‌ڵێت حکومه‌ته‌که‌ی وتووێژ له‌گه‌ڵ وڵاته‌ یه‌کگرتووه‌کانی ئه‌مه‌ریکا ده‌کات له‌ باره‌ی ئه‌و هێڵه‌ سووره‌ی که‌ نابێت ئێران له‌ به‌رنامه‌ ناوکیـیه‌که‌یدا بیبه‌زێنێت.

مێژووی سیاسی و کۆمه‌ڵایه‌تی کۆماری تورکیا ومکانیزمه‌کانی ده‌سه‌ڵاتداری له‌ دوێنی و ئه‌مڕۆداانی دیکه‌ی کوردستان داگیرکه‌ن.


مێژووی سیاسی و کۆمه‌ڵایه‌تی کۆماری تورکیا ومکانیزمه‌کانی ده‌سه‌ڵاتداری له‌ دوێنی و ئه‌مڕۆداانی دیکهی کوردستان داگیرکهن.

د. هیوا پهناهی
مامۆستای زانسته‌ سیاسی کۆمه‌ڵایه‌تییکان، زانکۆی پاندیۆس، ئاتینا

ئهم وتارهبهئهم مهبهستهنووسراوهچونکهناوهندێکی توندی شهڕ وپێکدادان و دابهشکردنهوهی دهسهڵات لهلایهن زل هێزهکانهوهبۆجارێکی دیکهلهمێژووی هاوچهرخی کوردوستاندا، ئهوهشهڕێکی قورس لهکوردوستانی سوریه‌ -تورکیا لهئارا دایهو ههر چهندهمکانیزم وهماشێنی مهرگ دژی کورد قهت لهلایهن ئهووڵاتانهی کوردییان لێ ههیهڕانهوهستاوه‌. بۆ ئهم مهبهستهدهبێ ئێمهش بهنۆرهی خۆمان بتوانین بیر وتوانای ههمبهرهکانمان بناسین و ئهو رووداوانهی لهدونیا روو دهدات خوێندنهوهی ژیرانهیان بۆ بکهین تا گهلی ئێمهدۆڕاو نهبێت و ئاوا نەبێ کە پاشان تهنیا لاواندنهوهو شیوهنمان بۆ بمێنێتهوه‌.

تورکانی سهلجووقی لهسهدهی ۱۱ زاینییهوهبۆ یهکهم جار پێیان نایهئاسیای بچووک و ناوهندهکانی ناو ئیمپراتۆری بیزانس کهئیمپراتووری رۆمی شهرقیان پێ دهگوت کهجیاوازهلهگهڵ ئیمپراتۆری رۆمی غهربی رۆژئاوایی لهزۆر بواردا ههبوو، بو نموونهلهبهشی رۆژائاوادا کلیساکی کاتۆلیک و سهدهکانی ناوهڕاست فهزایهکی کۆنهپهرهستانهدهرمارگرژی زاڵ بوو وهدژایهتی ههمهجۆرهی زانست و کلتوورو خهڵکی دهکرد.

8 Sept 2012

حکومەتی کەنەدا بە تەاوەتی پەیوەندیەکانی خۆیی لە گەل رژیمی ئیراندا پەچراند و بالویزی خۆیی لە تاران داخست


حکومەتی کەنەدا  بە تەاوەتی پەیوەندیەکانی خۆیی لە گەل رژیمی ئیراندا پەچراند  و بالویزی خۆیی لە تاران داخست تا رۆژی سی  شەمەی داهاتو  مولەتی داناوە بۆ کارمندانی بالویزخانەی  ئیران  لە کەنەدا کە وەلاتی کەنەدا بە جی بە هیلن کار بەدەستانی وەلاتی ئیسرائیلیش لە ئەم هەلویستی  وەلاتی کەنەدا  بە گەرمی پیشوازیان کرد لە بریارەکی دەولەتی کەنەدا دژ بە رژیمی ئیران.
و کەنەدا بە رەسمی بالویزی خۆیی لە ئیران دەکەیشیەتەوە 

6 Sept 2012

پێویستە کورد لە ڕۆژهەڵاتی کوردستان یێکگرتو بێت وە بۆ وەدیهاتنی ئامانج وە ئاواتەکانی بەرانبەر داگیرکەران

بۆچی‌ ئیسرائیل له‌کۆشتنی سه‌دام حسێن سه‌ركه‌وتوو نه‌بوو ؟



بۆچی‌ ئیسرائیل له‌کۆشتنی سه‌دام حسێن سه‌ركه‌وتوو نه‌بوو ؟

ماڵپه‌ریكی‌ ئیسرائیلی‌ پیلانی‌ هه‌واڵگری‌ ئیسررائیل ئاشكرا ده‌كات ، ده‌رباره‌ی‌ تیرۆركردنی‌ صه‌دام حوسێن له‌ساڵی‌ 1992و هه‌روه‌ها هه‌واڵگری‌ ئیسرائیل مه‌شق و راهێنانی‌ نهێنی‌ ده‌رباره‌ی‌ كوشتنی‌ صه‌دام به‌5 سه‌ربازی‌ سریه‌ی‌ (ن)ی‌ سه‌ربه‌ ده‌سته‌ی‌ سوپاسالاری‌ گشتی‌ ده‌دا له‌ ناو یه‌كه‌ی‌ كۆماندۆس و گروپیَكی‌ پێكهێنا ده‌رباره‌ی‌ پلانی‌ تیرۆر كردنی‌ صه‌دام حوسێن له‌نێو پرسه‌نامه‌كه‌ی‌ خه‌یروللاَ توفاح.
ماڵپه‌ری‌ یه‌دیعوت ئه‌حه‌رونۆتی‌ ئیسرائیلی‌ ئه‌وه‌ ئاشكرا ده‌كات" له‌ 5 تشرینی‌ دوه‌می‌ نۆفه‌مبه‌ری‌ 1992، له‌ فه‌رمانده‌ی‌ مه‌شق وراهێنانی‌ پیاده‌ له‌ ئه‌نجامی‌ ته‌قینه‌وه‌ی‌ مۆشه‌كێك له‌ ئیسرائیل ، له‌شوێنی‌ سریه‌ی‌ ده‌سته‌ی‌ سوپا سالاری‌ گشتی‌ بۆهۆی‌ كوشتنی‌ ، ئه‌و ( 5) سه‌ربازه‌ و دواجار پلانی‌ تیرۆركردنی‌ صه‌دام حوسێن شكستی‌ هێنا و بوه‌ هۆی‌ راگرتنی‌ پیلانه‌كه‌.

دیداری بەریز سەرۆک وەزیری ئیسرائیل نەتانیاهو لە گەل مندالانی ئیسرائیلدا لە گەل مندالەکاندا دەستی بە قسە کردن کرد جا هەوالیانی پرسی داوای لە مندالە کان کرد کە داواکاریەکانی خۆیان باس بەکن



دیداری بەریز سەرۆک وەزیری ئیسرائیل نەتانیاهو لە گەل مندالانی ئیسرائیلدا لە گەل مندالەکاندا دەستی بە قسە کردن کرد جا هەوالیانی پرسی  داوای لە مندالە کان کرد کە داواکاریەکانی خۆیان باس بەکن

دیداری بەریز سەرۆک وەزیری ئیسرائیل نەتانیاهو لە گەل مندالانی ئیسرائیلدا لە گەل مندالەکاندا دەستی بە قسە کردن کرد جا هەوالیانی پرسی  داوای لە مندالە کان کرد کە داواکاریەکانی خۆیان باس بەکن

4 Sept 2012

ئێمه‌ په‌یامێکمان هه‌یه‌ ئه‌وش ئه‌وه‌یه‌ که‌ به‌ کوردانی کوردستان بلێن له‌ بیرتان بێت که‌ کوردانی جوله‌که‌ هه‌ر کوردن ! هه‌رچه‌نده‌ ده‌رکران له‌ لایه‌ن حکومه‌تی عێراقی و ده‌ر به‌ ده‌ر کران . به‌رێزم ئێمه‌ی کورد هه‌موو ئاین و ئانزاێکمان تێدایه‌ . سوپاس و پێزانین بۆ تۆی به‌رێز خۆشه‌ویست .


 ئێمه‌ په‌یامێکمان هه‌یه‌ ئه‌وش ئه‌وه‌یه‌ که‌ به‌ کوردانی کوردستان بلێن له‌ بیرتان بێت که‌ کوردانی جوله‌که‌ هه‌ر کوردن ! هه‌رچه‌نده‌ ده‌رکران له‌ لایه‌ن حکومه‌تی عێراقی و ده‌ر به‌ ده‌ر کران . به‌رێزم ئێمه‌ی کورد هه‌موو ئاین و ئانزاێکمان تێدایه‌ . سوپاس و پێزانین بۆ تۆی به‌رێز خۆشه‌ویست .

به‌شداری کردنی گروپێکی کوردی به‌ هه‌لپه‌رکی کوردی له‌ فیستیڤالێک له‌ ولاتی ئیسرائیل به‌ ئاماده‌ بوونی سه‌رۆکی ئیسرائیل ( شه‌مۆن پێرێز ) دوای هه‌موو ئاماده‌بووان سه‌رسورمانی خۆیان پیشان دا به‌ خوانی و لێهاتوی کوردان .....



به‌شداری کردنی گروپێکی کوردی به‌ هه‌لپه‌رکی کوردی له‌ فیستیڤالێک له‌ ولاتی ئیسرائیل به‌ ئاماده‌ بوونی سه‌رۆکی ئیسرائیل ( شه‌مۆن پێرێز ) دوای هه‌موو ئاماده‌بووان سه‌رسورمانی خۆیان پیشان دا به‌ خوانی و لێهاتوی 
کوردان ..

2 Sept 2012

موسته‌فا مه‌عروفی : بڕوایه‌ک هه‌یه‌ له‌ ئێراندا ئه‌گه‌ر هێرش نه‌کرێته‌ سه‌ر ڕژێم ئه‌وا گۆڕانکاری ڕوونادات


موسته‌فا مه‌عروفی : بڕوایه‌ک هه‌یه‌ له‌ ئێراندا ئه‌گه‌ر هێرش نه‌کرێته‌ سه‌ر ڕژێم ئه‌وا گۆڕانکاری ڕوونادات

سه‌ره‌ک وه‌زیری ئیسرائیل داوا له‌ کۆمه‌ڵگای نێونه‌ته‌وه‌یی ده‌کات هێڵێکی ڕوون و ئاشکرای سوور دابنێت تا ئێران ده‌ست له‌ به‌رنامه‌ ناوکیه‌که‌ی هه‌ڵبگرێت.

1 Sept 2012

نەفرەت لە شەری براکۆژی نەفرەت لە ئەو لایەن و کەسانی وا شەری براکۆژیان ساز کرد


نەفرەت لە شەری براکۆژی نەفرەت لە ئەو لایەن و کەسانی وا شەری براکۆژیان ساز کرد



پەیامیک بۆ دایکانی رەشپۆشی کوردستان دایکانی ئازیزم سڵاوتان لی بێت دایە گیان دەستەکانتان ماچ دەکم دایکانی ئازیزم بەقوربانتان بم چاوتان ماچ دەکم دایە گیان من وەک کوردیکی قەلم بەدەست داوای لیبۆردەنتان لی دەکم دایکانی ئازیزم لە هەر کاتو ساتیکدا هاوخەمتانم شەریکی خەمو خەفەتەکانتانم دایکانی ئازیزم دایکانی رەشپۆشی کوردستان دەستەکانتان ماچ دەکم. دایکانی ئازیزم دەزانم کە چەند سەختە کە رۆلی خۆشەویست لە دەست دان بە باشی دەزانم چەند ناخۆشە بۆ ئیوەی ئازیز دایکانی ئازیزم.

 
 
Blogger Templates