Pages

Ads 468x60px

31 Oct 2020

خۆ من ئیستا چەن مانگە لە ئیسرائیلم هیی جاشی کوری جاش درۆزنی کەزابی نەخوشو شیتوویت شیرزاد عومەر محمد ئەندامی پارتی بارزانی ئەو کوردستانە تەنیا پیشکەش بە دەزانو خۆفروشان بیت بەلام وادەزانیت ئیسرئیل عیراقە کەر میشکی نەزان

 




خۆ من ئیستا چەن مانگە لە ئیسرائیلم هیی جاشی کوری جاش درۆزنی کەزابی نەخوشو شیتوویت  شیرزاد  عومەر محمد  ئەندامی پارتی بارزانی  ئەو کوردستانە تەنیا پیشکەش بە دەزانو خۆفروشان بیت  بەلام وادەزانیت ئیسرئیل عیراقە کەر میشکی نەزان  لە نامەیەکی دیکەدا دەلیت شیرزاد ئیستا سەرۆکی دەزگایی پولیسی فرۆکەخانی ئیسرائیلە هەهەهەهەه

دەقی کاویژەکانی شیرزادە شیت و درۆزن 


لەسەرو بەندی خۆ تەسلیم کردنەوەی مەولود ئافەندی سیخوڕی ئیتلاعات کەسێک کە سیخوڕێکی ئیرانی بوو لە وڵاتی سوید دەژی بەناوی ساموئێل کەرمەشانی راست و چەپ کەوتە دژایەتیکردنێکی سەرسەختی من و سەدان وێبلاگ و پەیج و ئەکاونتی فەیکی بەڕێوەدەبرد و سەدان ھەواڵی چەواشەکاری بە زمانەکانی کوردی و عەرەبی و فارسی و ئینگلیزی دژ بە من بڵاوکردەوە کە تا رۆژی ئەمڕۆش ئەگەر لە گۆگڵ بەدوای ناومدا بگەڕێی دەیاندۆزیەوە و ماون.
ئەوکەسە نە شێتە و نە کێشەی دەروونی ھەیە، بەڵکو کرێگرتەیەکی ئیتلاعاتە بۆ لێدانی کەسانی وەک من بە تۆمەتی جیاجیا، ئەو کەسە لایەنگری پەکەکەیە و چەپێکی سەرلێشێواوی کۆنە موجاھیدی خەلقە، دوای ئەوەی لە کوردستان و دواتریش لە ئینتەرپوڵ سکاڵای یاساییم لەسەری تۆمارکرد و ئێستا یاسا ئیشی خۆی دەکات بۆیە نامەی پۆزشی بۆم ناردووە و وادەزانێت بەو پۆزشە لێی خۆش دەبم.
لێرەوە وەڵامی دەدەمەوە بۆ ئەوەی باش تێبگات:

ساموئێل کەرمەشانی

وا دەزانی بەو نامەیەت لێت خۆش دەبم، من سکاڵای یاساییم لەسەرت تۆمارکردووە ھەم لە کوردستان و ھەم لە ئیسرائیل و ھەم لە ئینتەرپول چاوەڕوان بە لە مانگی نۆڤەمبەر دێمە ئەوروپا ھەموو دیکۆمێنتەکانتم پرێنت کردووە کە بە ئای پی ماڵی خۆت لە سەدان پەیج و ئەکاونتی ساختە و وێبلاگی ساختە و لە دەیان ئەکاەنت و پەیجی فەرمی خۆشت تۆمەتت بۆمن ھەلبەستاوە و سووکایەتیت پێم کردوە و خەلکت ھانداوە بۆ کوشتنی من و ھەواڵ و زانیاری فەیک و چەواشەکاریت لەسەر من و برا و کەسوکارم بڵاوکردۆتەوە، راستە کۆنە بەڵام لە رووی یاسای ئەوروپا ھەر تۆ تاوانباری چونکە تا ئەمرۆش ئەو پۆستانە ماون بۆیە ھەفتەی رابردوو پرێنتی نوێی پۆستەکانتم کردووە و دەبێ راتکێشمە دادگا و مافی یاسایی خۆم لێت وەربگرمەوە و بۆ ئەو مەبەستە ھەردوو پارێزەرەکەم ھاوکارم دەبن لە وڵاتەکەت، سەردانی کوردستان و ئیسرائیلیش بکەیت لە فرۆکەخانەوە فەرمانی دەستگیرکردنت لەلایەن دادگاوە لە بلاک لیستە ئیتر لە دادگا دەتبینمەوە بەرێز ساموئێل کەرماشانی

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates