Pages

Ads 468x60px

24 Dec 2015

من مەبەست لە ئەم نووسینە ئەوە نییە کە بەریز عەبدولرەحمان حاج ئەحمەدی کەسیکی ١٠٠% دیمۆکراتی خوازە بەلام باسی راستیەیک دەکات بوونی هەییە لە گۆرەپانی کوردستاندا چونکە من خۆم چەند جارەیک بەریزیانم بینیەوە بەراستی بە باشی دەزانم هەلگری چوون بیروپاوەریکە ئەلبەتە هەر بێرو باوەریک دژی برژەوندی نەتەوایەتی نەبێت جیگای ریزە


من مەبەست لە ئەم نووسینە ئەوە نییە کە بەریز عەبدولرەحمان حاج ئەحمەدی کەسیکی ١٠٠% دیمۆکراتی خوازە بەلام باسی راستیەیک دەکات بوونی هەییە لە گۆرەپانی کوردستاندا چونکە من خۆم چەند جارەیک بەریزیانم بینیەوە  بەراستی بە باشی دەزانم هەلگری چوون بیروپاوەریکە ئەلبەتە هەر بێرو باوەریک دژی برژەوندی نەتەوایەتی نەبێت جیگای ریزە  بوویە لە لای من بێرو باوەری بەریزیان جیگای ریزە
من لە گەل قسەکانی بەریز مەهندەس عەبدولرەحمان حاج ئەحمەدیدام ١٠٠% قسەکانی راستن و لە ئەمباریەوە بەلگەم زۆر لە بەرداستیە کە حیزبەکانی دیکە بیجەگە خۆیان کەسی دیکەیان قەبول نییە راستی تالە وایە زۆر راستە
ریکخراوەکانی کورد باسی دیمۆکراسی دەکەن تەنها بە دەم باسی دەکەن لە عەملدا ١٨٠ دەرجە دژی قسەکانی خۆیان هەلسوکەوت دەکەن هیچ کات باوەریان بەدیمۆکراسی نەبووە بو نییە حیزبەکانی کورد

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates