Pages

Ads 468x60px

8 Sept 2018

موضوع اطلاعیه شماره ۱ ما حمله ی مزبوحانه و جنایتکارانه ی رژیم جهل و جنون کثیف تروریستی داعش شیعه به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران قویا محکوم میکنیم که در شهر کویه در کردستان عراق.



موضوع اطلاعیه شماره ۱
ما حمله ی مزبوحانه و جنایتکارانه ی رژیم جهل و جنون کثیف  تروریستی داعش شیعه به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران قویا محکوم میکنیم که در شهر کویه در کردستان عراق. این حمله ی مزبوحانه و ضد انسانی رژیم دژخیم ملایان علیه ملت کرد و موشکپرانی که از نزدیکی کرکوک این موشکها شلیک شده است محکوم میکنیم و جنایت علیه بشریت میدانیم.
بر اساس گفتگوی که با یک افسر ایالات متحده دوستان داشته اند در عراق موشکهای که بسوی مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران شلیک شده اند  از داخل خاک عراق بوده و از یک مقر و پایگاه موشکی سپاه تروریستی قدس و نیروهای تروریستی داعش شیعه موسوم به حشد شعبی صورت گرفته است که  در نزدیکی کرکوک شلیک شده است.
امروز شبنه 17 شهریور 1397 ساعتی پس از اعدام سبوعانه ی زندانیان سیاسی رامین حسین پناهی، زانیار و لقمان مرادی، مقر مرکزی حزب دموکرات کردستان ایران مورد حملات هوایی موشکی وحشیانه ای از سوی نظام تروریست پرور جمهوری اسلامی، قرار گرفت.
رژیم وحشی اسلامی میخواهد شکستی که در شهر بصر خورده است در کردستان ترمیم کند.

در این حملات موشکی جنایتکارانه حداقل ١٦ شهيدو٣اعدام و٥٧  نفر زخمی شدند.

بنده  ، اعدامهای ددمنشانه ی زندانیان سیاسی کرد و نیز حملات وحشیانه به مقر حزب دموکرات کردستان ایران را محکوم کرده و ضمن اعلام همدردی با خانواده های داغداران و مصیبت دیده گان برای ایشان آرزوی صبر و شکیبایی دارم.
١٦ شهيدو٣اعدام و٥٧ زخمي) 
امروز ١٩ كورد به دست رژيم جنايتكار تاريخ، شهيد شدند،١٦نَفَر در كوردستان باشور و ٣ نَفَر در كوردستان روژهلات اعدام شدند.و٥٧ نَفَر زخمي .
من به تمامی خانواده های داغدیدگان و مصیبت دیدگان اعلام همدردی میکنم و به خانواده ۳ جوان شهید راه آزادی تسلیت میگویم و خود را عمیقا شریک غمشان میدانم.
با سپاس ساموئیل کرماشانی ۲۰۱۸/۹/۸

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates