Pages

Ads 468x60px

27 Dec 2018

امید خلیلی تجریشی از ماموریت در اطلاعات سپاه در کرمانشاه تا رسیدن به من و تو تی وی .







امید خلیلی تجریشی از ماموریت در اطلاعات سپاه در کرمانشاه تا رسیدن به من و تو تی وی .
یک منابع آگاه در شهر کرمانشاه خبرداد که مجری من و تو تی وی یکی از مامورین فعال اطلاعات سپاه پاسداران بوده و همراه با شخصی دیگر به نام رضا رضایی  در شهر کرمانشاه فعالیت نموده اند برای اطلاعات سپاه پاسداران  ایشان در مقر سپاه در الاهیه کرمانشاه به تدریس زبان کردی توسط اطلاعات سپاه مشغول بوده همراه با 160 نفر دیگر از مناطق گوناگون ایران توسط سپاه به شهر کرمانشاه آورده بودند. یک روز بارانی بود علی در راه به سوی خانه ش بود دید فردی ناله میکشد رفت به طرفش دید که شخصیست که خود را امید خلیلی تجریشی معرفی میکند که توسط چند جوان کرمانشاهیی گوشمالی داده شده بود هم مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند وقتیکه علی این فرد را به خانه میبرند میبنند که عضو بخش مخفی اطلاعات سپاه هستند و هی تهدید میکند آنها را با دست خودم اعدام میکنم علی ازش سئوال نمود کی را با دست خودت اعدام میکنید؟ امید خلیلی تجریشی جواب میده این کار را بر سرم آوردند در حین ماموریت بودم به یک دختر در خیابان مطلک پراندم بی خبری از پشت من را گرفتند به داخل یک ماشین انداختند بردن بیرون از شهر آنجا هرچی خواستند بر سرم آوردند آنها 3 نفر وحشی بودند بی رحم بودند.
علی گفت خوب مگر میشناسیدشان؟ امید گفت نه سر و صورتشان پوشانده بودند دیروز یکی از از مامورین ما را چنین کردند امروز من آنها ضد انقلاب هستند. 
منتظر اطلاعات بعدی در باره این جانور عضو بخش مخفی سپاه پاسداران امید خلیلی تجریشی مجری حالی من و تو تی وی 

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates