Pages

Ads 468x60px

2 May 2018

شکنجەگران جمھوری اسلامی و مسوولان اعدام جوانان کرد را بشناسید

ه ترتیب از راست اسحاق ابراھیمی مدیر کل زندانهای کردستان، نفر وسط شکنجه گر معروف طیب نادری مدیر داخلی زندان سنندج که دارای پرونده فساد مالی است و نفر آخر از چپ عزیز حیدری رییس زندان سنندج است. این مکان راهروی اصلی زندان مرکزی سنندج است. 

شکنجەگران جمھوری اسلامی و مسوولان اعدام جوانان کرد را بشناسید

عزیز حیدری رییس زندان سنندج پیشتر در کرمانشاه راننده مینی بوس بوده ‏با رانت و پارتی با کمک یکی دیگر از همشهریانش به اسم پژمان پروین به عنوان مددکار  وارد سازمان زندانها شد ابتدا به عنوان نیروی ساعتی ولی سپس با استفاده از نفوذ و رانت  پژمان پروین که خود فردی فاسد و دارای پرونده فساد مالی و اخلاقی است بدون داشتن صلاحیت و حتی مدرک تحصیلی پلەھای ترقی در مسوولیت را گذراند.
‏پژمان پروین در قضیه پرونده سازی دروغین به نام زندانیان وامهای ستاد دیه  از مسببین اصلی بود که با استفاده از نفوذش هیچوقت محاکمه نشد! و فساد اخلاقی وی با همسر یکی دیگر از همکارانش  منتشر شد که از این بابت هم با وی برخورد نشد و ارتقا  رتبه هم پیدا کرد.
‏عزیز حیدری جز باند پروین بود ‏آدم بسیار بد دهن و فاسدی کە با زندانیان مواد مخدر  و قلدر زد و بند دارد. در خصوص اختلاس از طریق ساخت و ساز و برده کشی از زندانیان مافیای درون زندان را تشلیل دادە.
‏طیب نادری مدیر داخلی زندان سنندج هم زن برادر یکی دیگر از مسئولان زندان های استان کردستان است که با استفاده از رانت و معرفی او استخدام شد و تا توانست از زندانیان و خانواده ھایشان سو استفاده کرد.
https://www.avatoday.net/fa/node/191



No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates