Pages

Ads 468x60px

21 Jul 2019

عائلة مافيا برزانية ملقاة في الجحيم أشار الرجل لذلك كان هو الذي قتل العميل التركي في أربيل كاذبًا كبيرًا



عائلة مافيا برزانية ملقاة في الجحيم أشار الرجل لذلك كان هو الذي قتل العميل التركي في أربيل كاذبًا كبيرًا من عائلة برزانيس ، اعتقل مظلوم في 11 مارس 2019 وهو في السجن منذ شهور كيف يأتي من السجن وقتل شخص ما ثم العودة إلى السجن؟ مظلوم اعتقل من قبل حزب كردستان العراق في 11 مارس 2019 وهو في السجن ومن هذا التاريخ حتى الآن في السجن كيف يمكن الخروج من السجن وجعل جريمة لذلك هو في السجن *؟
barzani mafia family is lying as i hell the man pointed out that it was he who killed the turkish agent in erbil is a great liar from the barzanis family, who was homemade in March 11, 2019 and he is hunting for months how to come out of prison and kill someone then go back to captivity? Mazlum was arrested by the Iraqi Kurdistan party on March 11, 2019, sitting in prison and he from that date until in prison how he can get out of a captivity and make a crime so he is in prison *?
سیناریۆی پەردە پۆشكردنی كوشتنی جێگری قونسولی توركیا بڵاو دەكاتەوە
ه په‌ له‌.. عاجل .....فوری....lezgîn
مزلوم لە ١١ مارسی ئەمسالەوە دەست بە سەرە چوون دەتوانیت لە زیندانەوە بیت دەر و کاریکی وەها بکات؟
به په له: سیناریۆی پارتی وپاراستن له هه‌ولێر ئاشکرا بوو...ئاشکرا بوونی درۆکانی بنەمالی خەیانتکاری بارزانی بەریز مەزلوم لە ١١ مارسی ٢٠١٩ دەست بەسەرە کە لە زیندانداییە جا لە ئیرەدا بی ئیخلاقیکی زۆر مەترسیدار دەستی پی کردوە لە نیو بنەمالی بارزانیدا
به په له: سیناریۆی پارتی وپاراستن له هه‌ولێر ئاشکرا بوو


lezgîn:Sênaryo ya KDP- Barzanî li hewlêre aşkere bû

تکایه‌ هاوڕێکانت ئاگاداربکه وه

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates