Pages

Ads 468x60px

13 Feb 2021

هاوڕێیان سڵاو بائەمجارەش کەمێک سەرتان بهێشێنم






 

هاوڕێیان سڵاو
بائەمجارەش کەمێک سەرتان بهێشێنم
ڕاگەیاندنەکانی ئیسڕائیل باس لە جووە سینیەکە ئەکەن
😊
نوێنەرە هەڵاتوەکەی جوو لە وەزارەتی اوقاف شێرزاد عمر محمود مامەسێنی
دوای ئەوەی هەموو شتێکی کرد بەس بۆ ئەوەی ئیسڕائیل جنسیەی بداتێ
سێ ساڵ هەموو دونیای تێگەیان کە جووە و دایکی جووە بەڵام ئێسڕائیل بڕوای پێنەکرد ، دەرچوو جووی سینی بوو




😂
دوای ئەوەی سەدان هەزار دۆڵای خەڵکی خوارد هەڵات بۆ ئەڵمانیا لە کەمپی پەنابەری ئەژیت و لەوێش ڕەفزی وەرگرتوە ژن و دوو کەچەکەی گەڕانەوە کوردستان .
خۆشی ناتوانێ بگەرێتەوە کوردستان
ئێستا وەکو سەگی بەڕەڵا قاچمی گرتوە هەزاران درۆ و بوختان و قسەی بێ مانا پۆست ئەکات و ئەنێرێت بۆ ئەوانەی کۆمێنت ئەنووسن لەپەیج
😂
بڕوابکەن زیاتر لە 30 پەیج و ئەکاونتی هەیە
😂
من لێرەوە بە جووە سینیەکە ئەڵێم
بچکۆل گیان ئیسڕائیل بڕوای پێت نەکرد کە جوویت من بڵێم چی .
وە تۆی سەر لێشێواو
هەرچی کردەوەکانی خۆتە بەناوی منەوە باسی ئەکەیت
جارێ باش بزانە من ئیلان بین خەسین نیم کە بەئەقڵە پوچکەی خۆت من سجن کراوم
😂😂😂
من لە ژیانما دەقەیەک سجنم نەبینیوە لە هەموو دونیا
😄
لەهەمووی گریانگ تر ئەوەیە لە هەموو مرۆڤایەتی با کەسێک بێت بڵێ ئیلان ئەو درۆیەی لەگەڵم کردوە
هەموو کەس من ئەناسێت
😊
وە زۆرگرینگتر ئەوەیە
من هاوڵاتی ئیسڕائیلم و جەنابیشت لەکەمپ کەوتویتەوە
😂😂
ـــــــــــــــــــــــــ
باشە ئەوە وتمان ئەو درۆیانەی تۆ خۆت پێوە سەرقاڵ کردون ڕاستن
من کە ئەو کەسە خەتەرەم باشە لەوە ناترسیت بێم لە ئەڵمانیا لەناو کەمپ عەیب نەبێ سوارتبم
😂😂🙈🙈
دەبڕۆ ناوی خوای لێ بێنە بەرەو ئەڵمانیا
ببورن ئەگەر قسەی ناشیاوم نووسیبێ
جووی عادی سینی بوو ،، ئەسڵی یابانی دەرنەچوو 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ئێوارەی شەمە بەلایڤ لەگەڵتان ئەبم بەبەژداری ڕۆژنامەنووس کاک دیاری محمد ،
تایبەت بەو گۆڤارەی کااتی خۆی هەبوو بەناوی ئیسڕائیل کورد
خاوەنی ئیمتیاز
سەرنووسەر
بەرپرسی پەیوەندیەکان
کێ بون و چیان لێ هات .

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates